2.16
2.83
0.00

Başkan ŞAHİN'E 72.000'Lik Araç Kiralandı

Başkan ŞAHİN'E 72.000'Lik Araç Kiralandı

Pendik Belediye Başkanı Salih Kenan ŞAHİN’E Yıllık 72.000 TL’ye Audi A8 araç kiralandı.Başkan’ın daha önce kullandığı otomobil de Audi A6 idi.


2 Şubat 2012 16:37
font boyutu küçülsün büyüsün


Vatandaş kemer sıkıyor, vatandaşın oylarıyla ‘koltuğa’ oturanlar daha da ‘rahat’ edebilmek için paraları sokağa atıyorlar.

Pendik Belediye Başkanı Salih Kenan ŞAHİN’E Yıllık 72.000 TL’ye Audi A8 araç kiralandı.Başkan’ın daha önce kullandığı otomobil de Audi A6 idi.

Pendik Belediyesinin mevcut borçları da düşünüldüğünde, Kamu hizmetlerinde kullanılan makam araçlarının marka ve modelleri, bu araçların alımı ya da kiralanması için ayrılan kaynak miktarı kamuoyunda ciddi eleştirilere neden oluyor.

Hükümetin, “Kamudaki taşıt giderlerinin asgari seviyeye indirilmesi ve kaynakların savurganlığa yol açmadan bütçe olanaklarıyla uyumlu şekilde kullanılması” ifadesine rağmen Belediye başkanlarının kullandığı lüks araçlar bu konuda çelişki oluşturuyor.








Bu haber 2,897 defa okundu.





Yorum ekleYorum ekle


Yorumlar (16)
  • Mustafa Aydın / 11 Mart 2012 12:08

    Diğer belediyelerde durum ne

    Kartal belediye başkanı kendine minibüs yolunda villa yaptı galatasarayın standından loca aldı bide hangi arabaya biniyor onu da siz bulun sonra yazında görelim
  • pendikli / 20 Şubat 2012 17:21

    muhalefet

    nerede muhalefetin meclis üyeleri ilçe başkanlıkları...bunları vatandaşa duyurmayacaksanız ne iş yaparsınız orada
  • mustafa aslan / 19 Şubat 2012 23:47

    Ak Parti ve rantiye

    pendik gazetesindede bu haberiokudum,gerçekten üzüldüm.Ak Parti belediyesinin milletin iliğini sömüren diğer zihniyetlerden farkıolmadığının resmidir.belediyenin faaliyetlerine yer veren ama gerçekleride gizlemeyen sitenizi ve pendik gazetesini tebrik ediyorum.
  • recep erenel / 18 Şubat 2012 23:24

    pendikli

    başkanım benim arabayı verim sana bukadar palı birşeye gerek yok
  • necati / 18 Şubat 2012 15:45

    hasan karakaya'ya

    250 USD iken ucuz küralamışlar nede iyi yapmışlar öylemiii....İsminizin hasan olmadığı kesin sizi ya başkan görevlendirdi yada kraldan kralcısınız.bu gün başka bir parti başkanı pendiklinin 72 bin lirasının üstüne binseydi olurmu öyleşey ne büyük israf derdiniz.yazık yazık başka birşry demiyorum.orada kalıcı olmadığınızı unutmayın bunun hesabını vereceksiniz...
  • muzaffer / 4 Şubat 2012 11:44

    kaç gündür yorum yapmıyorum.bu habere yalanlama gelecek "yok böyle birşey hiç okadar para böyle lüx bir iş için çar çur edilirmi" diye ama gelmedi.Demek ki bu haber doğru.oy verdiğim bir partinin başkanına bunu yakıştıramadığım için bekledim.Bu konuda bu kadar israf varsa diğerlerindede vardır.bundan sonra Ak partiye oy vererek vebalinize ortak olamam ve bunu tüm yakınlarımla ve facebook sayfamda paylaşacağım.gerçekten çok etkilendim.
  • ufuk / 4 Şubat 2012 11:40

    Pendiklinin yılda 72 000 lirası israf ediliyor.A8 araç bir ihtiyaç mı.Pendiğin arka sokaklarında insanlar yarı aç yatarken zevkle bu araca binilebiliyorsa sorgulanması gereken çook şey var demektir.
  • hasan karakaya / 4 Şubat 2012 11:30

    72...0000 mi

    yazık 18 arac 72 .000 tl olurmu acizler... oaracın günlük kirası 250$ habercilik böyle olmaz araştırın...
  • emre / 4 Şubat 2012 01:03

    İSRAF HARAMDIR

    BÜYÜK İSRAF.Vatandaşın emanet paraları çarçur ediliyor, araba heveslerini milletin parasıyla gideriyorlr.sağolsun bir yorumcu arkadaş sayesindede diğer belediye başkanlarınında ne kadar israfçı olduklarınıda görmüşolduk.CHP gelirse yer dedik bunlara verdik ne farkı kaldı.Bu Ak parti belediye başkanlarının lüxe merakı nereden geliyor.Bu ne acayiplik.72 bine alınan mercedesle öyle güzeluzn ve kısa yolculuk yapılabilkirki.kimse kraldan kralcı olmasın.yok başkana yakışırmış,yok efendim ne iyi yapmışmış,vakti yolda geçiyormuş.sizde o makama gelseniz aynı şeyiyapacaksınız demektir.yani milletin malı deniz...
  • Ali Elverdi / 3 Şubat 2012 21:23

    Olmalı bu zaten

    Kadıköyde Selami Öztürk Mercedes'e biniyo, Tuzlada Şadi Yazıcı BMW 7 serisine biniyor. Yolda bu kadar vakti geçen adam için lazım böyle araçlar. Araba alalım diyen arkadaşlar, makamda kullanalacak araba fiyatlarını bilmiyorlar galba. Klionun aylık kirası 1200 lira. iyi yapmışlar kiralamakla, derdi tasası vergisi bakımı yok.
  • musa kara / 3 Şubat 2012 16:45

    para milletin oluncaa

    aykut arkadaşın belirttiği gibi 2 yıllık ücrete on numara mercedes alınır.acaba şahsi bir şirketi olsa 72bin kiraya para verirmi.para milletin olunca vermesi kolay.ama unutmayın sayın başkan birde bu dünyanın ötesi var sorarlar orda
  • PENDİKLİ / 3 Şubat 2012 15:00

    NORMAL BİR DURUM ARKADAŞLAR

    Pendik'i "PASTA"! olarak görenlere hamilik yapan birine yakışan bir hareket.
    TEBRİKLER.
  • aykut / 3 Şubat 2012 10:06

    zırhlı araç alsaydın başkan.

    sayın başkan verdiniz yıllık kiralama ücretinin 2 yıl toplamıyla sıfır mercedes alırdınız pendik halkı sizi kendinize lüks yaşam sağlamak için getirmedi makam mevki sizde de degisim yapmış iyi çalısmalar...
  • pendikli / 3 Şubat 2012 10:06

    başkan maşallah bayağı kendine oynuyor.büyükşehirin yaptığı çalışmalarda bile resmi var.pendik onun resimlerinden geçilmiyor.e bu kadar meşhur başkana bu kadar lüküs araba lazım değilmi.sizz karar verin