2.13
2.94
0.00

Ak Parti Pendik Meclis Üyesi Adayları

Ak Parti Pendik Meclis Üyesi Adayları

İşte Ak Parti Pendik Meclis Üyesi Adayları:


18 Şubat 2009 11:49
font boyutu küçülsün büyüsün


BELEDİYE MECLİS ÜYELİĞİ ASİL LİSTESİ
ADI SOYADI
1 HAYRULLAH  HASDEMİR
2 İRFAN MERT
3 ZAKİRE NURDOĞAN YÜZBAŞIOĞLU
4 SALİM ÜNSÜR
5 SELAHATTİN  TURHAN
6 HAYRİYE ŞİRİN ÜNSEL
7 İHSAN YAZAR
8 SERDAR SOYDAŞ
9 UMUT ÇAKMAK
10 YAHYA TUNÇ
11 ZEHRA GÖKBUDAK
12 ALİ ŞİRİN
13 MEHMET KESKİN
14 HASAN UYANIK
15 ÖZCAN AKÇAOĞLU
16 BAHATTİN YAMAN
17 HALİL İBRAHİM ÇAKMAK
18 MÜSLİM ŞAHİN
19 TURAN BAYRAKTAR
20 EDİZ AKGÜL
21 MEHMET FATİH BAKIR
22 ÖNER AŞIK
23 SAİM DEMİRCAN
24 SEDRETTİN KARAKAŞ
25 YÜKSEL PALUT
26 ENGİN TEBER
27 ERDOĞAN KAÇ
28 HASAN AYAN
29 ALTUĞ MİCAN
30 SEZAİ DEMİRCİ
31 ATAKAN YÜCE
32 EKREM YILDIRIM
33 ŞEREF DEMET
34 SEVİM KESKİNCİ
35 NECMETTİN ATEŞ
36 PAKİZE YERLİKAYA
37 MEHTAP KOL
38 ABDULLETİF YALÇINKAYA
39 ŞÜKRİYE ÜNAL
40 KASIM AKÇA
KONTENJAN
1 CEVAT YAMAN
2 HALİL İBRAHİM SALMAN
3 MURAT TÜRKYILMAZ
4 MURAT TAŞLIÇAY
5 MURAT AK
 
İL GENEL MECLİS ÜYELİĞİ
1 RECEP KARADAĞ
2 ŞERAFETTİN TAŞTAN
3 MEHMET TOPAL
4 ERHAN KARATAŞ
5 YAŞAR KUMANTAŞ
6 OSMAN SELAHATTİN DEMİRKOL
7 LÜTFİYE ÖZİRİK
8 ÖMER FARUK KOÇ
9 BAHADDİN ÖZBUĞUTU







Bu haber 3,644 defa okundu.





Yorum ekleYorum ekle


Yorumlar (12)
  • dadaş / 14 Mart 2009 12:24

    sayın başkanım

    selamun aleykum cok kıymetlı ismail abıcım maşallah başkanlıga ne guzel yakıısyosunuz elhamdulıllah bız saadetten hıc şaşmadık şaşmayızda ıns pendık bu sefer bızım ısmail bey allah utandırmasın yolun acık olsun sevgı ve saygılarımla hocam rabbım yardımcımız olsun
  • elveda rumeli / 28 Şubat 2009 17:59

    umutsa umut yok

    akp yede bu yakişirdı akp li olarak bu sefer oyumu akp vermeyeceğim tabi pendikte öyle bir kadro kurmuşlarki hiç biri ne pendikli ne akp li ne diyelim hayırlı olsun
  • sadeet / 20 Şubat 2009 07:38

    gelin sadeete

    arkadaşlar gelin sadeete yemeğin kendinizi bizde adam çok adama ihtiyacınız var herhalde takılın peşimize:)
  • uğur emre / 19 Şubat 2009 14:49

    hayırlı olsun

    EROL KAYA NIN BAŞKAN ADAYI HARİÇ HİÇ BİR ADAMI YOK HELAL OLSUN PENDİK AKP İLÇE YÖNETİMİNE
  • önemsiz / 19 Şubat 2009 11:44

    20:43

    pardon anlamadım kadrodan memnunmusun degilmisin...evet cin gibi olduklarına eminimmm!!!!!
  • SAMET / 19 Şubat 2009 00:10

    20.43 HİÇ MERAT ETME BUNLARIN ÇOĞU İYİ YÜKSELENLER 5 TANESİ HARİÇ HEPSİDE İŞİNİ BİLEN CİN GİBİ HEP BANA RABBANA OLANLAR HAYIRLI OLSUN YAZIK PENDİKTE HİÇMİ ADAM YOK
  • İSMAİL / 19 Şubat 2009 00:08

    KİM BUNLAR YA

    BU PENDİĞİN LİSTESİMİ SAYIN ADMİN YANLIŞLIK YAPMIŞ OLMAYIN BU ARKADAŞLAR PENDİKLİ Mİ.BİZ NEDEN TANIMIYORUZ BEN BİLE BUNLARDAN FAZLA TANINIYORUMDUR EMİNİM AMA BENİM PARAM YOK ...
  • fatih demir / 18 Şubat 2009 20:43

    ak bitti artık

    pendikli olarak ben bu listede tanıdık kimseyi bulamadım...hakketten belediyeyi kaybetmek için elinden geleni yapıyorlar...gerçi ben memnunum bbp li olarak....nefarkerdeki bugüne kadar olan meclis üyelerinin hepsi yedi bitirdi biriazda bunlar yesinler bol keseden...yazık yazık
  • selim büklü / 18 Şubat 2009 17:54

    utanuyorum şu tablodan

    selam lar olsun tüm pendiklilere yakından takıp ediyorum pendiği çok yanlış meclis uyeleri koyulmuş hele biri varkı pendik belediyesini soydu soğana çevirdi hala kaynarcadan meclis adayı yapmışsınz be abi nerde faruk çakmak nerde bülent kula nerde ahmetcin bu saydıklarıom daha utanmasalar hayrullah abiyi de koymayacaklar bu nasıl siyaset anlamış değilim hadi hayırlısı
  • alim araklı / 18 Şubat 2009 15:55

    tanıdığım az

    pek tanıdık yok.Ak parti en az 10-12 meclis üyesi çıkarabilir herşeye rağmen.ilk 15 dikkat edilmesi gerekirdi.
  • emine şahin / 18 Şubat 2009 14:47

    SEÇİMİ KAYBETMEK Mİ İSTİYORUZ????

    Geçen yılın değerli meclis üyelerinden çalışan lar özellikle dışlanmış ve yer alamamış?. Ayrıca aday adayı olan çok değerli insanların bazıları neden listelerde yer almıyor... Pendiği kaybetmekmi istiyoruz.Bunu anlayan varsa lütfen anlatsında anlayalım.
  • SELAM / 18 Şubat 2009 12:36

    BU MECLİS ÜYELERİ PENDİKLİMİ YA.. HİÇ BİRİNİN İSİMLERİNİ DUYMADIM....NASIL BİR YÖNETİM...





En Çok Okunanlar