2.18
2.89
0.00

Pendik Ak Parti Adayı S.Kenan ŞAHİN

Pendik Ak Parti  Adayı S.Kenan ŞAHİN

AK Parti’nin İstanbul ilçe belediye başkan adayları, bugün il merkezinde düzenlenen basın toplantısıyla kamuoyuna açıklandı..


17 Ocak 2009 09:10
font boyutu küçülsün büyüsün


Ak Parti Genel merkezi, İstanbul İlçe Belediye Başkan aday adaylarının heyecanlı bekleyişine bugün son noktayı koydu. 342 aday adayının yarıştığı 34 başkanlık koltuğu için aday olacak isimler, İstanbul İl Başkanlığı binasında düzenlenen bir basın toplantısı ile kamuoyuna duyuruldu.

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Abdülkadir Aksu, İl Başkanı Aziz Babuşcu ve Anakent Belediye Başkanı Kadir Topbaş’ın da katıldığı basın toplantında Pendik'in adayı olarak Salih Kenan ŞAHİN açıklandı.


“Salih Kenan ŞAHİN” Kimdir?

 

5 Eylül 1967´de Erzurum´da doğdu.

 

Erzurum Lisesini 1984 yılında, Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesini 1990´da  tamamladı.

 

SSK Amasya Suluova dispanserinde  pratisyen doktor olarak çalışma hayatına başladı.

 

1992´de Tıpta Uzmanlık Sınavında Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Enfeksiyon hastalıkları kliniğinde ihtisas yapmaya hak kazandı. Uzmanlık eğitimini 1996 tarihinde tamamladı. GYTE İşletme Yüksek Lisansı yaptı. İhtisas dönemi içinde birçok sosyal aktivite içinde yer aldı. Çeşitli vakıf ve derneklerde görevlerde bulundu.

 

1998 yılında Fazilet Partisi Pendik  ilçe başkanlığı görevine atandı. Kasım 1999 olağan ilçe kongresinde tekrar seçildiği ilçe başkanlığı görevine askerlik nedeniyle ayrıldığı Haziran 2000´e kadar devam etti.

 

2001 yılında başladığı Pendik Belediyesi başkan danışmanlığı görevine 2004 Haziranına kadar devam etti. Ak Parti Pendik İlçe teşkilatı kuruluş çalışmalarına katıldı, İstanbul 1. Olağan Kongrede İl Yönetim Kurulu Yedek Üyesi Seçildi. 2004 Yerel seçimlerinde Pendik Belediyesi Başkan Aday Adayı oldu.

 

Haziran 2004´den mart 2005´e kadar SSK Kartal Hastanesinde İntaniye Uzmanı olarak çalıştı.

 

Nisan 2005 - Mayıs 2008 arasında SSK İstanbul Sağlık İşleri Bölge Müdürü olarak görev yaptı. SSK ve GSS yapılanmasında aktif görevler aldı. Mevzuat ve proje çalışmalarında görevlendirildi.

 

Evli ve üç çocuk babasıdır.

 

Salih Kenan Şahin'in sitemizde yayınlanan Ropörtajı için tıklayın: 

 

 http://www.pendiknethaber.com/haber.php?haber_id=1072

 








Bu haber 2,649 defa okundu.





Yorum ekleYorum ekle


Yorumlar (26)
  • pendikli / 18 Ocak 2009 22:59

    gim bu adam

    pendikde okadar sevilen başarılı başkan adayları vargen cıka geldi aday oldu sanki pendik cantada geklik erol kayadan kurtultuk dergen şimdi bu ekşidi başımıza is te mi yo ru z z
  • arifan / 18 Ocak 2009 21:39

    ankete katılın

    hey ak partili arkadaşlar neredesiniz ankete neden katılmıyorsunuz?ikinci parti durumundayız herkese haber verin,linkler atın oy kullansınlar.birincilik elden gitti.zaten adayımızla ilgili birçok şeyi ortaya attılar,ankettede düşük görünürsek sanki adaya atılan iddialar tutmuş gibi olacak.herkes mail kutusundakilere msn sindekilere bilgi versin oy kullansınlar.(bu arada iki kez oy kullanılamıyor uğraşmayın)haydi saadetliler gibi organize olalım
  • ak genç / 18 Ocak 2009 21:34

    web sitemideki yanlışlık

    sayın başkan ak partinin web sayfası ile haberi okumuşsunuzdur.bu konuda bir adım atılmaması bizi üzmektedir.etraftan ciddi eleştri alıyoruz,haberi okuyan arkadaşlarımız arayıp internet sitenizi yönetemiyorsunuz pendiğimi yöneteceksiniz diyerekten dalga geçiyor.bi talımat verin bu haberin burada olması zorumuza gidiyor,kendimizi aciz hissediyoruz.çok basit bir hata hemen düzeltilmeli.
  • barbaros levent / 18 Ocak 2009 20:38

    nasip

    Ben yorumları okurken gülüyorum nedenmi.Bu sitelere yorum yazanlar ya kenan şahinin geşmişte çalıştıgı insanlar yada birilerinin taraftarı bençe inanan bir insan nasip nedir bilmeli Mevlam kışmet etmese sizler yorum yapa bilirmisiniz yada nefes ala bilirmisiniz. Birde öbür dünyayı düşünün derim . Nasip kiminse o kazanaçak dilerim pendik kazansın
  • bir vatandaş / 18 Ocak 2009 09:21

    neden

    aşağıda bir arkadaşımızın yorumu son derece uygun buluyorum ve katılıyorum birilerinin cıkarı ve bu hırsı icin bu pendikliye yapılamaz ama katılmadığım bir husus chp ye kaptıracağız diyor şunu bilsinki biz akp de doğmadık malesef geri yuvamıza döneriz sp nin gül gibi adayı var bu kezde ona veririz o zaman hırslarını anlarlar malesef bu seçimde böyle olcak pendik akp de kırallar var onların dediği olur teşekkürler
  • hakan / 17 Ocak 2009 16:07

    SAADET

    SAADET vakti geldi kenan şahinede şimdiden geçmiş olsun diyorum
  • mehmet okuyucu / 17 Ocak 2009 13:30

    yanlış secım

    İnşaallah oyar bolunup chp gelmez
  • YUSUF / 17 Ocak 2009 12:47

    YAZIK

    ŞAHSİ HIRSLARINIZ YÜZÜNDEN PENDİĞE YAZIK ETTİNİZ BU AK PARTİLİLERE İHANETTİR.CHP NİN EKMEĞİNE YAĞ SÜRDÜNÜZ
  • ahmet / 17 Ocak 2009 11:48

    yazık

    dr. kenan şahin... pendiğe hayır nolsun.
  • AHMET BOZBURUN / 17 Ocak 2009 10:40

    xxxx YAZIK

    Sayın Ahmeyt Bozburun yorumunuz hakaret içerdiğinden yayınlanamamaktadır.
  • esenyalıdan / 17 Ocak 2009 10:27

    akpli

    arkadaşlar ben anlamıyorum böyle bir partide biri çıkıyo bu benim adamım öbürü çıkıyo şu benim adamım obaşkan olacak diye kavgalar ediliyor neden bu pendikli 86000 akpli oyu hiçe sayıyorlar ama yanlış yaptıklarınını farkına varacaklar ama atı alan üsküdarı geçecek o zaman bunun suclusu kim olacak anlamıyorum anlayamamda bizim içimizde kendinini kraldan kral görenler varken hoşca kalın
  • ALİ / 17 Ocak 2009 02:04

    HAYIRLI OLA
  • pelin / 17 Ocak 2009 02:01

    vay be

    EDİTÖR:Sayın "PELİN HANIM" yorumunuz hakaret içerdiğinden yayınlanamamaktadır.
  • ahmet / 17 Ocak 2009 01:47

    sayın başkan ak partinin web sitesindeki yanlışı düzelttirin.rezil oluyoruz.bu kadar duyarsız olunmaz.aşağıda sitemizle ilgili dalga geçen haber var yukarıda aday açıklamsı.insanlar ne kadar ciddiye alır sizi.
  • polat / 16 Ocak 2009 20:54

    yanlış isim

    yanlış tercih bence. yazık olmuş diğer aday adaylarına.
  • Süleyman Yaşar / 16 Ocak 2009 18:34

    Pendik Kendine Yakışan Başkanı Buldu...

    Dr. Salih Kenan Bey'in adaylığı hayırlı olsun.
    Bence Pendik'e en uygun adaydır. Erol Bey'in adamı olduğunu söyleyenler geçen seçimde neden aday adayı olduğunu teşkilattan öğrensinler. İnşallah doktor belediye başkanı da olur, önümüzdeki beş yıl içinde Pendik İstanbul'un bir numaralı ilçesi olur...
  • orhangazi mah / 16 Ocak 2009 17:34

    çok yazık ettiler

    ben bir akp li seçmen olarak alttaki arkaşıma katılıyorum yazık ettiler pendik rikse girdi
  • sercan / 16 Ocak 2009 16:46

    yanlış aday kenan şahin

    ak parti çok yanlış birisini seçti sırf erol kayanın gönlü olsun diye onun desteklediği kenan şahini aday yaptılar rüstem kabil ile davut çakıra yazık oldu pendik riske girdi
  • pendikli / 16 Ocak 2009 12:10

    pendikte yeni dönemin başkanı.

    dr. kenan şahin... pendiğe hayırlı nolsun.
  • SAMET / 16 Ocak 2009 01:30

    YALAN

    PENDİKTE YAPILAN İMAR YOLSUZLUKLARININ KİM ÜSTÜNE GİDECEK GARİBANA BİR SAÇAK YAPTIRMAZLAR AMA İŞİNİ UYDURAN UYDURANA GÜYA İMARLI BİNA ALDIM AMA SAĞI SOLU BENİMDE OLAN BULUMLER YAPILIP DUKKAN OLDU MEŞUR BİR MARKETEDE KİRAYA VERİLDİ AMA KANUNSUZ OLDUĞU İÇİN FAZLALIKLAR YIKTIRILDI AMA BUGNLERDE TA-EKRAR AYNI YIKILDIĞI GİBİ İNŞA EDİLİYOR BENİM MERAKIM ACABA KİME NE YEDİRİLDİ VEYA KİME KIYAK BUNLARIN HEPSİ RANT İÇİN HİZMETÇİ 14 KİŞİLİK YARIŞTA BU VAR EYYY PENDİKLİLER UYANIN
  • barboros Gözüpek / 15 Ocak 2009 23:30

    Rantini yiyiyorlar..........

    Arkadaşlar başkan adaylarina bir bakın çogu özel egitim kurumu sahipleri yanı avanta para kazananlar.xxxxxxxxxxxx bu işin reklamindalar sonrada beş yıl kaymagini yiyecekler.Sürücü kurslarinda nasil ehliyet alindiğini herkes biliyor.buralardan topladiklari paralari aklayacaklar inanmayin bunlara.Birde K.Salih Şahin için birşeyler demek istiyorum iflas eden şirketin ortaklarindan biriydim o şirket neden iflas ettirildi söyleyimmi ortaklarindan hiç kimse MHP değildide ondan çünkü o zamanin saglik bakanı MHP liydı.Zaten hastaneyi alanlarda MHP doktorlardi anladinizmi.Birakın K.Salih Şahin in peşini siz M.Salih Usta nin yazihanesine hanği yerel gazetecinin hergün girip çiktiğina bakın gerisi teferruat.
  • r.k / 15 Ocak 2009 21:50

    hüsamettin elçi

    o koltuğa en çok yakışacak isim en iyi aday pendik için o olur